Misją Instytutu jest dzialalność naukowo-badawcza prowadząca do nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych użytecznych w kształtowaniu warunków pracy zgodnych z zasadami bezpieczeństwa pracy i ergonomii oraz ustalanie podstaw naukowych do właściwego ukierunkowywania polityki społeczno-ekonomicznej państwa w tym zakresie.
Kampanie informacyjne 2019-2024 |
Kampania społeczna 2019 - MODA NA BEZPIECZEŃSTWO |
Kampania społeczna 2018 - PRACA ODMŁADZA |
Kampania społeczna 2017- BEZPIECZNIE OD POCZĄTKU |
Kampania społeczna 2016 - ZDROWIE PRACOWNIKÓW ZYSKIEM FIRMY |
Kampania społeczna 2015 - PODZIEL SIĘ BEZPIECZEŃSTWEM. PROMUJ DOBRE PRAKTYKI BHP |
Kampania Społeczna 2014 - DOBRA KOMUNIKACJA ELEMENTEM BEZPIECZNEJ PRACY |
Kampania Społeczna 2013 "ZDROWA I BEZPIECZNA PRACA W SZKOLE" |
Kampania Społeczna 2013 "PRZEZ INNOWACJE DO BEZPIECZEŃSTWA" |
Kampania 2012-2013 - "Partnerstwo dla prewencji" |
Kampania 2012 - PREWENCJA WYPADKOWA |
Kampania 2011 - BEZPIECZNE MIEJSCE PRACY |
Kampania społeczna 2010 - Ryzyko zawodowe w przetwórstwie przemysłowym |
Kampania RYZYKO ZAWODOWE W GÓRNICTWIE 2009 |
Kampania RYZYKO ZAWODOWE W BUDOWNICTWIE 2008 |
Obchody Europejskiego Tygodnia Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy |
Europejska Agencja Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (EU-OSHA) wspólnie z konsorcjum Napo prezentują nowy projekt, którego celem jest zapoznanie uczniów szkół podstawowych z najważniejszymi zagadnieniami dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa.
W ramach projektu „Napo dla nauczycieli” szkołom udostępniono online filmy, scenariusze lekcji i liczne pomoce dydaktyczne.
Materiały są adresowane do dzieci w wieku od 7 do 11 lat i zostały opracowane w oparciu o serię filmów animowanych, których bohaterem jest Napo.
Zapraszamy do wykorzystania bezpłatnych materiałów dydaktycznych dostępnych na stronie NAPO Safety with a smile http://www.napofilm.net/pl/napo-for-teachers