Misją Instytutu jest dzialalność naukowo-badawcza prowadząca do nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych użytecznych w kształtowaniu warunków pracy zgodnych z zasadami bezpieczeństwa pracy i ergonomii oraz ustalanie podstaw naukowych do właściwego ukierunkowywania polityki społeczno-ekonomicznej państwa w tym zakresie.
![]() |
![]() |
|
![]() | Cele kampanii |
![]() | Kierunki działań kampanii |
![]() | Bezpieczeństwo aktywności pozazawodowych |
![]() | Bezpieczeństwo podczas uprawiania sportu |
![]() | Materiały kampanii |
![]() | Jak zostać partnerem kampanii ? |
![]() | Plakaty bezpieczeństwa pracy |
![]() | Partnerzy kampanii |
![]() | Kalendarium kampanii |
![]() | Działania partnerów |
![]() | Konferencja w Kaliszu |
![]() | Seminarium w Choroszczy |
Program Litex PROMO Sp. z o.o. skierowany do pracowników
W ramach kampanii społecznej MODA NA BEZPIECZEŃSTWO firma Litex PROMO Sp. z o.o. prowadził program, którego celem jest zachęcenie pracowników do zwracania uwagi oraz zgłaszania zagrożeń spotykanych w pracy oraz w życiu prywatnym. Program jest realizowany w formie konkursu, a dla trzech pracowników z pierwszych miejsc Zarząd Spółki ufunduje nagrody rzeczowe.
Plakat wyróżniony w 17. edycji konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy pn. „Kultura pracy”.
Autor: Artur Mytnik