Komisja wyboru Liderów Bezpiecznej Pracy

 

ZASADY PRACY

    • Pod koniec sierpnia przeprowadzana jest wstępna analiza złożonych wniosków oraz przygotowanie ich do oceny przez Komisję Wyboru Liderów Bezpiecznej Pracy.
    • O dokładnej dacie posiedzenia Komisji członkowie Forum Liderów oraz kandydaci są informowani z wyprzedzeniem, około 10 dni przed ustalonym terminem spotkania.
    • W ciągu 5 dni od daty posiedzenia Komisji wszystkie przedsiębiorstwa, których wnioski były oceniane, otrzymują drogą mailową (na adres e-mail przedstawiciela przedsiębiorstwa wskazanego w podpisanej Deklaracji) informację o wynikach pracy Komisji.
    • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku przedsiębiorstwo otrzymuje werdykt Komisji oraz zaproszenie na uroczystość wręczenia nominacji na członka Forum Liderów i Karty Liderów Bezpiecznej Pracy.
    • W przypadku negatywnej oceny wniosku przedsiębiorstwo otrzymuje werdykt Komisji wraz z uzasadnieniem.
    • Jeśli Komisja wnioskuje o uzupełnienie informacji zawartych we wniosku, przedsiębiorstwo otrzymuje szczegółowe wskazówki dotyczące wymaganych uzupełnień oraz termin ich przesłania (również drogą mailową). Po ponownej ocenie wniosku firma otrzymuje pozytywny werdykt Komisji i zaproszenie na uroczystość wręczenia nominacji i Kart Liderów lub negatywny werdykt wraz z uzasadnieniem.
    • W ciągu 14 dni od zakończenia procesu oceny wszystkie przedsiębiorstwa, których wnioski były rozpatrywane przez Komisję, otrzymują oficjalną pisemną informację o wynikach pracy Komisji.

 

CZŁONKOWIE  KOMISJI

    • mgr Agnieszka Szczygielska - Przewodnicząca Komisji
    • mgr inż. Alfred Brzozowski
    • dr inż. Anna Dąbrowska
    • dr inż. Joanna Kamińska
    • dr Marzena Malińska
    • dr Małgorzata Pęciłło-Pacek
    • inż. Małgorzata Piętka
    • mgr inż. Małgorzata Pilewicz
    • dr hab. inż. Dariusz Pleban, prof. CIOP-PIB
    • dr Małgorzata Pośniak
    • Małgorzata Skoczylas
    • dr Beata Taradejna-Nawrath