Misją Instytutu jest dzialalność naukowo-badawcza prowadząca do nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych użytecznych w kształtowaniu warunków pracy zgodnych z zasadami bezpieczeństwa pracy i ergonomii oraz ustalanie podstaw naukowych do właściwego ukierunkowywania polityki społeczno-ekonomicznej państwa w tym zakresie.
Kampanie informacyjne 2019-2024 |
Kampania społeczna 2019 - MODA NA BEZPIECZEŃSTWO |
Kampania społeczna 2018 - PRACA ODMŁADZA |
Kampania społeczna 2017- BEZPIECZNIE OD POCZĄTKU |
Kampania społeczna 2016 - ZDROWIE PRACOWNIKÓW ZYSKIEM FIRMY |
Kampania społeczna 2015 - PODZIEL SIĘ BEZPIECZEŃSTWEM. PROMUJ DOBRE PRAKTYKI BHP |
Kampania Społeczna 2014 - DOBRA KOMUNIKACJA ELEMENTEM BEZPIECZNEJ PRACY |
Kampania Społeczna 2013 "ZDROWA I BEZPIECZNA PRACA W SZKOLE" |
Kampania Społeczna 2013 "PRZEZ INNOWACJE DO BEZPIECZEŃSTWA" |
Kampania 2012-2013 - "Partnerstwo dla prewencji" |
Kampania 2012 - PREWENCJA WYPADKOWA |
Kampania 2011 - BEZPIECZNE MIEJSCE PRACY |
Kampania społeczna 2010 - Ryzyko zawodowe w przetwórstwie przemysłowym |
Kampania RYZYKO ZAWODOWE W GÓRNICTWIE 2009 |
Kampania RYZYKO ZAWODOWE W BUDOWNICTWIE 2008 |
Obchody Europejskiego Tygodnia Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy |
OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA SPOŁECZNA
|
Konkurs: "Bezpieczne miejsce pracy" dla uczniów szkól podstawowych z gminy Gaszowice
|
W dniach 21 lutego – 13 maja 2011 r. zorganizowano konkurs plastyczny pt.: "Bezpieczne miejsce pracy" dla uczniów szkól podstawowych z gminy Gaszowice.
Organizatorami konkursu byli CIOP-PIB i Pani Ewa Pitera - członek Sieci Ekspertów ds. BHP certyfikowanych przez CIOP-PIB, reprezentująca firmę: Biuro Doradczo – Organizacyjne BHP, Rybnik.
Do konkursu przystąpiły 3 szkoły podstawowe, w których uczy się ponad 600 uczniów. Zadaniem uczestników konkursu było plastyczne przedstawienie swojego wyobrażenia o bezpiecznym miejscu pracy w dowolnie wybranym miejscu (mogła to być np. praca wykonywana przez rodziców – w biurze, na placu budowy, w gospodarstwie rolnym, sklepie, zakładzie przemysłowym, praca przy komputerze, praca ucznia w szkole, itp.). Mogła dotyczyć zarówno czynników fizycznych w środowisku pracy (np. hałas, oświetlenie), warunków higienicznych, jak i czynników psychospołecznych.
|
Prezentacja nagrodzonych i wyróżnionych prac plastycznych - ściągnij ...
|
|