Kierunki działań kampanii

 

  1. Działania informacyjne i promocyjne skierowane do ogółu społeczeństwa mające na celu:
    • zmianę postaw społecznych wobec pracowników starszych,  
    • przeciwdziałanie dyskryminacji pracowników ze względu na wiek,
    • nagłośnienie problematyki wykluczenia z życia zawodowego osób starszych,
    • promowanie korzyści z zatrudniania i utrzymywania w zatrudnieniu pracowników starszych,
    • promowanie działań przedłużających ich aktywność zawodową.
  2. Działania informacyjne i promocyjne skierowane do pracodawców, dotyczące:
    • korzyści z zatrudniania i utrzymywania w zatrudnieniu pracowników starszych,
    • potrzeb pracowników starszych,
    • działań przedłużających ich aktywność zawodową.
  3. Działania edukacyjne, informacyjne i promocyjne skierowane do pracowników starszych, dotyczące bezpieczeństwa ich pracy i poprawy jakości życia dzięki aktywności zawodowej.