Informacyjna KAMPANIA społeczna 2019 - Moda na bezpieczeństwo

 

 
Miranda Spółka z o.o.

 

Podsumowanie działań zrealizowanych w ramach kampanii społecznej w przedsiębiorstwie “Miranda” Spółka z o.o.


Hasłem przewodnim działań było hasło:
“Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie, to nasz wspólny interes.
Wspólnie oceńmy czyhające na nas zagrożenie”

Działania w ramach kampanii realizowaliśmy etapowo.

Etap 1.
Plakat informacyjny, który zamieszczony został na tablicach informacyjnych wszystkich
działów I komunikatach elektronicznych.

 



Etap 2.
Konkurs dla pracowników. Zadanie konkursowe: wymienić znane zagrożenia w życiu zawodowym i prywatnym. Dla zwycięzców przewidziano karty upominkowe a dla wszystkich uczestników nagrody pocieszenia.

 


  

 

Pracownicy swoje prace zgłaszali w formie plakatów, opisów, a także filmów i zdjęć.

 

Poniżej prace, które zwyciężyły.

 

 

Etap 3.
Wspólna aktywna ocena ryzyka zawodowego na stanowisku pracy, udokumentowana kartami ryzyka i fotografiami. Efektem współpracy z pracownikami, była aktualizacja w sposób bardziej obrazowy niż tradycyjnie ocena ryzyka zawodowego.

 

 



Opracowała: Milena Kraska-Milata.
5.12.2019

 
AKTUALNOŚCI Kampanii

 

Ogólnopolska kampania społeczna na rzecz promowania kultury bezpieczeństwa w pracy
i życiu pozazawodowym człowieka
pn. "Moda na bezpieczeństwo"
marzec - grudzień 2019 r.

 

Plakat wyróżniony w 17. edycji konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy pn. „Kultura pracy”.

Autor: Artur Mytnik