Misją Instytutu jest dzialalność naukowo-badawcza prowadząca do nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych użytecznych w kształtowaniu warunków pracy zgodnych z zasadami bezpieczeństwa pracy i ergonomii oraz ustalanie podstaw naukowych do właściwego ukierunkowywania polityki społeczno-ekonomicznej państwa w tym zakresie.
|
Cele kampanii |
Kierunki działań kampanii |
Bezpieczeństwo aktywności pozazawodowych |
Bezpieczeństwo podczas uprawiania sportu |
Materiały kampanii |
Jak zostać partnerem kampanii ? |
Plakaty bezpieczeństwa pracy |
Partnerzy kampanii |
Kalendarium kampanii |
Działania partnerów |
Konferencja w Kaliszu |
Seminarium w Choroszczy |
Podsumowanie działań zrealizowanych w ramach kampanii społecznej w przedsiębiorstwie “Miranda” Spółka z o.o.
Hasłem przewodnim działań było hasło:
“Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie, to nasz wspólny interes.
Wspólnie oceńmy czyhające na nas zagrożenie”
Działania w ramach kampanii realizowaliśmy etapowo.
Etap 1.
Plakat informacyjny, który zamieszczony został na tablicach informacyjnych wszystkich
działów I komunikatach elektronicznych.
Etap 2.
Konkurs dla pracowników. Zadanie konkursowe: wymienić znane zagrożenia w życiu zawodowym i prywatnym. Dla zwycięzców przewidziano karty upominkowe a dla wszystkich uczestników nagrody pocieszenia.
Pracownicy swoje prace zgłaszali w formie plakatów, opisów, a także filmów i zdjęć.
Poniżej prace, które zwyciężyły.
Etap 3.
Wspólna aktywna ocena ryzyka zawodowego na stanowisku pracy, udokumentowana kartami ryzyka i fotografiami. Efektem współpracy z pracownikami, była aktualizacja w sposób bardziej obrazowy niż tradycyjnie ocena ryzyka zawodowego.
Opracowała: Milena Kraska-Milata.
5.12.2019
Plakat wyróżniony w 17. edycji konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy pn. „Kultura pracy”.
Autor: Artur Mytnik